Ja tror folk tycker om mej.. ;))

D här e lite skumt ;)) Ja ba får blommor o choklad av mina kunder..
Dessutom får ja ofta väldigt bra dricks :)) typ mellan 50 & 200 kr, d e jätte bra för en frisör ! !

Ja tror ja e ganska omtyckt o riktigt, rejält o väldigt sjukt bra på va ja gör :)) haha eller så har ja bara väldigt bra kunder för d e sällan ja hör att nån annan frisör får dricks eller små presenter som ja *stolt*
Dessutom får ja ofta höra hur speciellt dom tycker d e o komma t mej, o att dom verkligen uppskattar mitt noggranna arbete o mitt skonsamma sätt att arbeta..
I måndags fick ja höra att ja e värd alla stjärnor på himlen :))

Nu har ja skrytit på ordentligt men d känns ganska bra o få göra d ibland :))

Alla mina kunder e underbara, tack för att ni får mej o känna mej speciell ! !

Denna choklad fick ja i tisdags av min nöjda kund.. Tack, tack!




Nu har man samlat ihop 28000:- för o få hem Alle :))

Skönt o höra att folk e så generösa men nu känner ja att ja måste "putta" på lite till o be er alla sätt in lite pengar, bara en hundring gör mkt :))

Konto nummer m.m. hittar ni på mitt förra inlägg.

Vi vill ju ha hem honom så fort som möjligt t hans underbara familj..

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är bäst Ida, ta åt dig! =)

2009-09-10 @ 11:27:40
URL: http://fiiali.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ucsh va det han som va i bali eller vart de va & ramla ned från en balkong & det va så dyrt att få hem hans kropp? Usch otäckt iaf & sorgligt..



Ja gör jätte gärna det blev himla skraj av det ja hörde på tv:n på fråga åsa programmet..



Låter underbart att få en massa komplimanger, tycker vi svenskar är för dåliga på att ge det, så bra att det finns folk som är bra på det :) mer komplimanger hihi..

Kramar sötis

2009-09-10 @ 13:27:15
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0