Välkommen till min nya blogg!

Hello Kära Ni!

Välkommna till min otroligt fina blogg som min vän Maria gjort åt mig, den är inte riktigt klar ännu tydligen (även fast jag är väldigt nöjd) hon e väl lite av en perfektionist.
På denna blogg kommer ni kunna läsa om allt från hårstyling till soffliggning! Jag arbetar som frisör och kommer från den 1 juni börja på Skönhetscompaniet i örebro (Face). En otroligt härlig salong med ett utbud av allt som har med skönhet att göra! Kolla in hemsidan genast! Det känns otroligt bra, så nu är det bara att boka in en tid så fixar jag sommar frillan!

Om ni har frågor och funderingar över hår och styling så kan ni maila mig på [email protected], jag ger er gärna tipps!


Kommentarer
Postat av: Papa

Fiiiiiiin blogg Ida!

Kommer kolla om du klipper några kändisar (Joe Labero å dom)

2009-05-23 @ 22:18:50
Postat av: Fia

grymmaste ;)

2009-05-24 @ 00:28:30
Postat av: Jenny

vad duktig du är som orkar göra en blogg:)

jätte rolig läsning!

2009-05-26 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0