Sorry för min seega uppdat..

Oj, va hände??
Ida börja nytt jobb o fann ingen tid att skriva i sin kära blogg..
Men nu e ja tebax : )

Ja fick mina naglar gjorda förra veckan, dom e jätte fina! Jag tycker verkligen att ni som inte redan har fina naglar ska gå o fixa dom.. jag gjorde mina på jobbet (Face sthlm) hos en tjej som heter Linda o e såååå himla nöjd!
Jag har varit hos många olika nageltjejer o aldrig någonsin blivit så nöjd som ja e nu, dom e fantastiskt bra gjorda kan ja lova!

Helt sjukt  va fina naglar kan göra att man både ser o känner sej såå mkt fräschare.. Ja har fått så många komplimanger o känner mej så mkt kvinnligare me mina naglar..

Rekomenderar varmt Linda som gjorde mina o garanterar att ni inte kommer bli besvikna..


Till alla kunder och kära läsare, nya som gamla vill ja berätta att alla som ringer o bokar tid hos mej den här och nästa vecka , säg att ni läst min blogg och få 20% rabatt på valfri behandling eller klippning..

Ring o boka tid på 019-7605070..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0