Vill du ha friskare hår ? ?

WOOOW faktor på den nya salongs inpackningen ifrån Redken ! !





Har du ett sånt där hår som aldrig växer? Som kommer till axlarna eller straxt nedanför o sen står still o inte blir längre?? Är ditt hår slitet efter sommar sol och saltvatten, eller kanske sönderfärgar?






Vill du ha ett fint, friskt o långt hår??

Nu har det kommit ännu ett steg i Redken Chemistry stärkande inpackning..
Detta är en metod där man "mosar", trycker o pressar in proteiner o fukt in i stråt o sedan sluter stråt och stärker upp håret till max!
Har man slitet, förstört eller torrt hår o har gjort den här hårkuren så har man gjort allt man kan för o rädda kvaliten, detta är den mest effektiva inpackningen som finns enligt mej o många fler..
Den rekomenderas att göra minst 2 gånger per år.





Ja kan garantera stor skillnad och en helt ny kännsla i håret.
Detta är en fantastisk produkt om man vill stärka sitt hår o "räddaren i nöden" om man inte vill klippa av en dec utan istället bygga o stärka upp stråt o kanske bara toppa en liten pytte bit... 
Man arbetar i olika steg där man börjar med att öppna upp stråt o pressar in massa bra saker o sedan därefter sluter stråt med värme.
Denna kur kan man göra i samband me klippning, behandling eller enskilt o samtliga självklart med hårbotten massage :))

Ja ska oxå passa på o berömma Redken Extreme som e en fantastisk serie för skadade hår med massa bra produkter.
Min stora favorit e Redken extreme anti-snap som e en leave in tretment som skyddar, ger näring o motverkar klyvna hårtoppar.. Fantastisk!




En annan favorit är Iron Repair, oxå den i extreme serien.
Lättviktig, värmeaktiverande lotion som reparerar ett skadat och skört hår. Produkten e värmeskyddande samtidigt som den stärker kärnan o ytan av hårstrået. Håret blir mjukt och glansigt.





En annan sak:
Min bejb fyller 25 imorn (GRATTIS; GRATTIS i förskott älskling) o ja har ännu inte köpt klart hans presenter... Några tips, d e ju hur svårt som hellst o köpa 25-års present åt en kille.. Hittils har ja bara köpt lite "vanliga" presenter som kanske e ganska roliga o få men inte så speciellt ni vet.. (kan inte skriva vad eftersom min kära sambo läser min blogg, säklart.. Love you)
Några tips ? ? Ja måste ju köpa nåt som han har som minne ? ?

Hellst av allt så vill ja köpa en bil typ för 300 000 kr t han för d e han verkligen värld men riktigt så mkt kontanter har ja ju inte haha..

Hjälp mej ! ! Någon ? ?

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej :) Kul att du adda mig på face så jag hitta din blogg suttit o läst igenom den den kommer nu bli min favvis, en himla massa bra tips o allt..

Blev så glad för läste om att du gjort dina läppar jag vill med göra min överläpp, har kompisar som gjort de o det har synts men ja vill inte det ska synas eller ja ska se det men inte att andra ska göra det, svårt att förklara :) har bokat en tid hos en i gbg men litar inte på att hon förstår så ska nog strunta i det än så länge får se jaja gillar din blog iaf o du verkar så härlig..Kram kram

2009-08-30 @ 20:51:19
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Ja jag blev allt tipsad av dig här :) men blev väldigt nyfiken på den hårinpackningen du skrev om här uppe, men antar ni gör det på salong då eller?



Du verkar ha ett väldigt intressant jobb, kul att se att du bor i örebro föresten, inte långt från mig, brukar allt bara däribland, blir marieberg o ikea då :)

Hoppas du haft en bra dag!

kram kram

2009-08-31 @ 19:11:15
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0