seeg uppdat..

oj, va ja skämms.. ja vet ja e hur dålig som hellst som inte har uppdat..
Ja har faktiskt bra ursäkter hihi, ja e en upptagen kvinna :)

Förra veckan hade ja en ny kund, en riktig fjortis :) jätte söt tjej o vårt samtal löd så här :

Fjortis: Asså (tuggar tuggummi) ja har aldrig gått o klippt mej hos dej förut !

Jag:
Nä ja tycker inte ja känner igen dej men jätte kul att du kommer t mej! Alltid roligt me nya kunder :)

Fjortis:
Asså ja vet ju inte ens om du e bra igenligen ? Men mina kompisar säger d!

Jag:
Ja jag har ju hört att ja e duktig, skryter ja :)

Fjortis:
Ärs, ända andledningen till varför ja går t dej e att d e inne ! ! 

Jag: Jaha, (spelar dum) vadå inne?? 

Fjortis: Meh, *suck* jaa alla klipper sej hos dej.. Typ alla som EE nåt ! ! Ryktet går på stan att d e dej man klipper sej hos! De e inne lixom! Och "inne" e nåt som alla vill vara, fattar du ?


COOLT! Så ni som inte redan vet: D e inne o klippa sej hos mej Hihi !
Tjejen blev jätte nöjd och avsluta med :

Fjortis: Nu fattar ja varför alla går till dej, du e ju typ bäst i världen !


Peace <3

Kommentarer
Postat av: Rooni

haha!va kul och vad kul att du bloggar igen!I've been waiting :D

2009-11-15 @ 14:05:03
URL: http://rooni.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med Rooni!!!

Bara att ta till sig serru ;) Jag har i och för sig aldrig varit hos dig än heller, men det ska vi ändra på. :)

2009-11-16 @ 11:04:29
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0