Mina små söt korvar . .

Sorry för min sega uppdat men måste faktiskt skylla på att ja haft as mkt o göra o inte hunnit :))
Måste berömma mina hundar, dom e världens bästa, va skulle ja göra utan dom ? ?
Ja har varit ganska deppig o känt mej utarbetad (senaste semestern va för 4 år sedan, haha skulle verkligen behöva lite ledigt känner ja) på sistonde o dom har verkligen tröstat mej när ja varit lessen, dom känner på sej direkt när ja inte mår bra o kommer o gosar ännu mer än vanlit  :))
Dom kryper ner under täcket o gosar ner sej nära mej o bara myser :))

Här e min phille..






Här e dom små grisarna, phille o dollys bebisar.. Dom föddes på julafton o d e nog den bästa julklapp ja nånsin har fått..
Maria, som äger dolly, ringde o sa att hon valpa när ja va hos mormor o morfar o ja börja gråta glädje tårar o blev alldeles till mej av lycka.. Känndes nästan som att ja blev mormor eller nåt hahahahaha...
Silver, längst t vänster behöll jag o d e helt ofattbart hur lik han e sin mamma o pappa..
När man känner hundarna så ser man verkligen likheten mellan dom, speciellt silver o dolly, så otroligt lika nästan skrämmande haha men väldigt kul o se när han gör exakt samma saker som sin mamma o har samma uttryck o låter likadant.. Fascinerande!



Silver, lilla doris o alfons :)) sååå underbara ! !


Silver Fang



Hittade den här bilden gömd i datorn haha, snacka om gammal bild haha
Här överraskade Patrik mej på min 19 års dag o drog me mej på äventyr..

Guud va små vi va haha

Han e världens bästa o alltid så kreativ, påhittig o överraskar mej :)) Tack Bejb, du e bäst ! !


XXX


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni var, hehe vilken gammal bild. Gulligt!

2009-08-28 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0