Plötsligt händer det (!?)

Ja, ja jag vet.. har vart föör dålig på att uppdat.. Ja har fått klagomål haha :))
Som ni många säkert vet så har ja mkt o tänka på just nu därför blir bloggen drabbad :)) Min karl sitter i fängelse o min farfar gick nyliugen bort :( R.I.P Farfar <3

Att min älskade Patrik sitter i fängelset e ju ingen hemlighet direkt, känner därför att ja lika gärna kan skriva ut det här istället för o låtsas som ingenting när dom flesta vet eller kommer få reda på d förr eller senare iaf.. Men ja ska oxå försvara honom här o skriva att han faktiskt inte har gjort nåt, fel plats vid fel tillfälle helt enkelt.. Alla ni som känner P vet att han aldrig skulle göra nåt sånt här o det e d som har betydelse.. Han tog 10 mån straff istället för o gola ner nån som vissa andra gjorde.. o frågan e ju vad som e bäst (??) Ja e iaf stolt över min karl som klarat detta galant o e super stark därinne. Ja älskar dej bejb!

D e helt otroligt hur mkt d e o sköta när man lever ensam (!!) Ja får ju ta hand om allt mitt plus allt hans här på utsidan så d e fullt upp.. Men ja gör allt för mitt hjärta o kommer vänta på han förevigt :)) Nu e d ju inte så länge kvar, i slutet på april så hoppas d går snabbt nu sista biten!!

Detta är min ursäkt för att ja inte uppdaterat på länge, i hope you forgive me.. Som tur e så har ja och Patrik våra familjer o sanna vänner som på riktigt bryr sej o egagerar sej o gör allt för o hjälpa till, tack alla ni som finns där för oss.. D betyder otroligt mkt för oss att ni finns här :)) Love you all!!

O jag vill passa på o tacka alla mina finaste kollegor o ALLA mina underbara kunder som har gjort d omöljligt för mej o sitta hemma o deppa utan istället vilja gå t jobbet o arbeta..

Vill oxå passa på o Gratulera min kollega Anna-maria som fyllde 30 år i fredags.. GRATTIS tjejen, några små presenter väntar på dej på måndag eller tisdag :))

En sak till.. Kände att ja va tvungen o blogga om mina nya skor..
Hitta dom här på dinsko för 50 :- (!!) Nöjd ? Japp !! Brukar aldrig gå in där men va på stan o hade vägarna förbi o inget o göra.. resulterade i ett par skor för 50 spänn, helt sjukt! Vilket kap!




Kommentarer
Postat av: Linda

tycker både du och patrik är otroligt starka Ida. Det sätter sig i hjärtat på en när någe sånt här händer. Och jag tycker du har fixat det här så himla bra och tar en dag i taget och orkar med det. jag skulle nog bryta ihop för länge sen och jag ser upp till dig som kämpar på och håller humöret uppe. Kämpa på Ida =) snart är han ute igen. Lägger tankar på både dig och Patrik.



Många kramar Linda

2010-02-21 @ 15:48:34
Postat av: Ida

Åh va fin du e Linda <3 d betyder otroligt mkt för mej och för patrik att ni bryr er så himla mkt :) TACK!Hoppas allt e bra me er :) Kram Ida

2010-02-21 @ 16:26:44
URL: http://idahair.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart man har mycket tankar på er hela tiden, och det är en tuff tid för er båda. Klart jag finns för er båda det ska du veta Ida. Bara och skriva om det skulle vara något. Du fixar det här det har du gjort hitills och det här gör er båda bara starkare så fint och se två personer hållit ihop så länge och fortfarande ha sån stark kärlek till varandra =)

Du är en otroligt stark kvinna och det får mig och se upp till dig att bli en stark kvinna själv.



Med oss är det bara bra, hoppas du har det bra du oxå med tanke på omständigheterna och att du har en riktigt bra dag.



Skickar många varma kramar till både dig och patrik



Kram kram Linda



<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-22 @ 15:11:04
URL: http://lindasiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0