Åldersnåjja ? ?

Oj, oj nu e man snart 25 . .
Va hände liksom ? Känner mej som 20 . .

ÅNGEST ! !

När ja va liten tyckte ja 25 åringar va skit gamla...
Nu känns de verkligen som att 25 e ingen ålder men ja vill inte va det!
Ja trodde att när ja va såå gammal skulle ja kommit mkt längre i livet än va ja gjort ?

Men ja har ju ialafal ett eget företag som ja drivit i drygt 4 år, en underbar kille som ja haft i många år, fin lägenhet, 2 gris hundar o massa goda vänner..

Hmm räcker det ?? 
Vad ska man ha när man e så gammal? Ska man ha barn o hus?




Så här såg ja ut när ja va 24 .. o så ser ja nog fortfarande ut men undra hur ja ser ut på fredag när ja blir gammal ? ?



Phillip fyller 2 år på fredag :)) vi fyller år på samma dag :))
Undra hur han kommer se ut när han blir gammal ? ?



Aja.. Filmdax me räven snart !                                                                           XXX


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis i förskott gumman :)

Söt du va på den bilden föresten.



Du du har väll hårförlängning? Jag är så himla sugen på att skaffa det igen, haft det 2 ggr förut då ja har sytt in hår, nackdelen är att det kliar o spänner en väldigt massa i början,men bra pga jag har lockigt hår & tjockt men har alltid plattat nästan men sitter bra osv..

Men hur har du ?

Kom att tänka på dig nämligen :)

Du kan ju hår osv hih,.

Kramar

2009-09-22 @ 13:44:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lina

Kära Ida! Jag är snart 33, har inget hus och inga barn. Men 2 företag som jag drivit i 7 år..Vem bestämmer att man "måste" ha hus och barn, över huvud taget egentligen oavsett ålder? Det viktigaste är att man försöker vara lycklig!



Du har kommit lååångt i livet, du är faktiskt BARA 25!! Så det så!



Många kramar Lina

2009-09-22 @ 20:37:18
Postat av: Frisör ida

Hahahaha Tack Lina :))



Kram kram

2009-09-22 @ 20:47:02
URL: http://idahair.blogg.se/
Postat av: Celina

Förstår precis vad du menar.. fick ålderkris när jag fyllde 23, nu är jag 24 och har accepterat att man kanske inte ska levaa efter hur man uppfattade världen när man var liten.. ;)

Jättefin blogg du har! Hoppas att du haft en bra dag!

2009-09-22 @ 21:42:58
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0