Hår kris o stoor saknad efter min bejb..

Min bejb e i sthlm men kommer snart hem :)) yaaaay har saknat honom såå mkt..
Jag som frisör (stolt oxå) haha ska ju alltid ställa upp på andra i alla lägen men JAG då??
Nu e d panik, skulle igentligen fixat håret förra veckan men blev inte av o nu e ja i akut behov av hjälp..
Haha alltid samma sak tycker ja, vill man ha nå gjort får man fixat själv..
Måste ju va snygg tills imorn eftermidda när Pyra kommer ;))

Nä, nu blir d t o gå ut en långis me hundarna sen fixa håret o sen sova ..

Good natt barn

Kommentarer
Postat av: S

Har du fått någon hjälp än?

Du vet att det bara är att fråga vettu =)

2009-07-09 @ 12:48:35
Postat av: ida

Tack S :))

2009-07-10 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0