Dr.Pyra Haglund kommer till oss igen :))

Måndag den 31/8 kommer Dr.Pyra Haglund t oss igen och gör:

- RYNKREDUCERING med BOTOX
- RYNKREDUCERING med FILLERS 
(Restylane, Juvederm, Esthelis)
- LÄPPFÖRSTORING med ovanstående FILLERS
- KÄRLSPRUTNING på BENEN (endast 1500:-)

Passa på nu för nån som e bättre än henne hittar man inte, ja looovar.
Ja e så otroligt nöjd me mina läppar o alla som blev behandlade av henne förra gången hon va hos oss e super nöjda!
Ring o boka tid på 019-250888 eller mejla på  [email protected]






Nu ska ja skryta lite över mitt nya jobb o mina nya arbetskamrater!
Ja har snart jobbat på Skönhetscompaniet i 3 månader och ja e så himla glad över att ja fick d jobbet :))
Tack Lina för att du e bäst!
Jag har verkligen världens bästa arbetsplats och världens bästa arbetskamrater :))
Ja kan inte me ord beskriva skillnaden på den här o min förra arbetsplats, då min förra chef hade väldigt konstiga värderingar, synpunkter och såkallade "regler" över sin personal och över salongen ! !
Lina (ägarinnan) har verkligen prickat in rätt personalen till 100 % och dessutom e hon världens bästa chef, hon e typ som världens bästa kompis istället för en sträng, kall eller bara helt neutral chef..
Hon e väldigt mån om sin personal o dessutom väldigt duktig på va hon gör !
Alla är unika och väldigt speciella.. Ja har aldrig sett, varit me om eller någonsin hört talas om nån arbetsplats där ALLA brinner för sitt yrke och e så himla duktiga på det dom gör som alla på Skönhetscompaniet och Face är ! !

Varje dag ja kommer t jobbet har alla ett stort leende på läpparna o d känns som att dom verkligen e super glada för att få jobba hahaha (på riktigt), ja älskar ju självklart oxå mitt jobb o att jobba, speciellt när man alltid får ett varmt välkommnande av personalen o chefen när man kommer på morgonen ! !


Här e några av mina kära kollegor :




Tack alla för en underbar arbetsplats o underbara kollegor :))

Kommentarer
Postat av: Fia

vad kul o höra att du trivs Ida =) vi kunder märker värkligen att ni tjejer som jobbar där brinner för erat yrke. Det är jätte kul att komma till er =)

2009-08-25 @ 21:18:40
URL: http://fiiali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0