Ja har världens bästa pojkvän ! !

Nu kära läsare ska ni få höra om min Parvis..

Först o främst måste ja skryta lite o berätta för alla er som inte vet att ja har jordens bästa kille!!




Nu ska ja berömma min världens bästa Patrik ! ! Vi har nu varit tillsammans i ca 6 år o ja e nykär som att vi bara varit ihopp ett halvår :))

Han e världens bästa o ja älskar honom mer än nånting annat..
Han e så otroligt generös, ja skulle aldrig kunna leva me en kille som va snål o tänkte på pengar jämt! Han skulle verkligen kunna ge mej allt o d e inte bara mej han e så mot utan alla..
Han betalar alltid allt åt alla mina o hans kompisar om han har pengar o ja e så tacksam över att inte ha en snål kille som många andra. Ja har så många gånger varit me om att mina kompisar killar erbjuder sej att betala åt sina flickvänner o deras kompisar men aldrig gör d när man väl står o ska betala va d nu e, mat, drinkar, taxi m.m. O många killar försöker framstå som så generösa men visar motsatsen.. 
Ja har oxå hört talas om den sortens killar som utger sej för o ha så otroligt mkt pengar hit o dit, vunnit på poker, gjort affärer men ändå måste ha tebax den där hundringen, nu på en gång hellst, som den eller den lånat eller inte ens kan betala en pizza åt nån annan än sej sj! D talas om många här i lilla Örebro ^^

Hur som hellst, nog talat om snåljåpar..

Idag runt lunch kom Patrik in t mej på jobbet o sa att han saknade mej så o gav mej en rejäl puss o dessutom sa att ja hade en överraskning när ja kom hem..
Han e ju föör gullig :))

När ja sen kom hem hittade jag den här rosen på köksbordet:



När ja tänker på honom sätter sej alltid ett leende på mina läppar av lycka o glädje över att han e min..
När sedan han kom hem ifrån skolan, innan han började jobba så hade han ytterligare en sak t mej :))
Han hade varit på nån sport affär o köpt en lila addidas dräkt till mej o en rosa väska som ja ska ha min lilla rosa dator i när ja går t jobbet..

Bilden e lite suddig, orkade inte ta en ny haha ni vet d e ju jobbigt :))



Den ser lite blå ut här men den e verkligen knall lila :)) Jätte fin färg!
O de här gott folk, d e inget ja bett om utan han e så otroligt gullig att han gått förbi o sett d o tänkt att ja skulle va fin i d.. :))
O när ja sen fått den o har öppnat paketet så e han som ett barn o stressar på mej, testa den, testa den för att sen få säga till mej att han tycker ja e fin i den :)) Han e underbar!!

Här ska ni få se, mej utan hårförlängning..

D e inte ofta man ser mej helt utan kan ja säga.. Nu har ja ingenting i o känner mej jätte naken men ja ska nog sätta i snart igen för så här kort hår kan ja ju inte ha :))







Urs va jobbit d e o gå utan extensinos, heej beronde!
De e verkligen som ett stort smycke för mej, klarar mej inte utan hår..


Tack bejb för att du e o så otroligt underbar !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter underbart & så det ska vara tycker jag :) Gulligt att få presenter så, uppskattas alltid min kille är nästan likadan, ser ut som din kille spelar bandy? de gör min med :)

söt du va i dressen föresten o utan löshår, fast förstår hur du menar va ett tagsen ja hade löshå o saknar det jätte mkt, tur det finns clips iaf, hur fäster du ditt löshår föresten?

Kramar & hoppas du får en bra dag!

2009-09-01 @ 11:29:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är superfin utan löshår, det har du alltid varit ;)

Så sätt i lite men inte så mycket..



Naturligt är sexigt ;)

2009-09-01 @ 12:01:01
Postat av: Lina

Ida!Det är bra att du har en så gullig kille, för det är du värd! Han har ju en gullig tjej också. Och så måste jag bara säga att du faktiskt är jättefin även utan extensions. Det är INGET fel på ditt hår! Många kramar Lina

2009-09-09 @ 19:30:59
URL: http://www.skonhetscompaniet.se
Postat av: frisör Ida

TACK LINA :))

kramar Ida

2009-09-09 @ 20:53:05
URL: http://idahair.blogg.se/
Postat av: ida hjelmestig

söööta ida :D

2009-09-11 @ 21:15:15
URL: http://idahjelmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0